Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна да двг. на 146

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна да двг. на 146

    Така значи на една 146-ца 1.8Т.С. 140 коня и превъртя лагера на 4-ти цил.И сега мислим да и сложим направо 2.0Т.С. Идеята е дали може да се вземе само мотора и да се постави , с електрониката на 1.8 и скоростите ? Също така моторите на 145/146 2.0 150 коня еднакви ли са , в смисъл един и същи мотор ли е ?

  • #2
    един и същ е мотора зависи CF1,2 и т.н. от годината на производство
    alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
    Fiat punto GT in progress ~200hp

    Comment


    • #3
      А какво е нужно за да се сложи 2.0Т.С на мястото на 1.8Т.С ? Моля някой ако знае да каже.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Prelud3g Покажи съобщение
        А какво е нужно за да се сложи 2.0Т.С на мястото на 1.8Т.С ? Моля някой ако знае да каже.
        А защо не сложите пак 1.8?
        146 1.6TS CF1 '98

        sigpic

        Comment


        • #5
          Еми 2.0Т.С не върви ли повече от 1.8Т.С . Пък сега размишсляваме , дали да правим нейния си мотор или да търсим някъв друг 1.8 или 2.0 ... Все пак някой няма ли да каже какво е нужно за такъв swap ?!

          Comment


          • #6
            Аз бих сложил пак 1.8. Не мога да кажа, че разбирам много-много, но според мен това е по-добрия мотор. А и забравяш за въпросите си по-горе
            146 1.6TS CF1 '98

            sigpic

            Comment


            • #7
              Ок благодаря ти , вече е решено , ще се прави стария мотор.Едва ли 2.0 ще върви кой знае колко повече , все пак 10 коня ...... а и не се знае в какво състояние ще е . Така поне знаем , че всичко е както трябва .

              Comment


              • #8
                не върви кой знае колко повече ама си върви повече
                alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                Fiat punto GT in progress ~200hp

                Comment


                • #9
                  Re :двигател

                  Колега Здравей:

                  от 1,8 -->2,0 трябва нови скорости, за да стане истинска 2,0 - не съм сигурен за съединителя. Трябва нова Горивна Карта за 2,0.
                  Иначе за ЦФ1 ( за тях само знам) дебитомерът , датчиците, всмукателните колектори, дроселовата клапа, изпускателените колектори, инжекторите, налягането на горивото са същите. ЕКУ-то е М2.10.04

                  По-лесно е да намериш Мотор 1,8 от 156 (само желязото) отколкото 1,8 от 146. Просто по-рядко се срещат поставени на 146 и 145... Аз правих тази манипулация от 1,6--->2,0


                  Поздрави
                  Last edited by Majed_146; d.m.y г., 22:57.
                  sigpic
                  Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                  FIAT TIPO 1.6 DOHC

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Majed_146 Покажи съобщение
                    Колега Здравей:

                    от 1,8 -->2,0 трябва нови скорости, за да стане истинска 2,0 - не съм сигурен за съединителя. Трябва нова Горивна Карта за 2,0.
                    Иначе за ЦФ1 ( за тях само знам) дебитомерът , датчиците, всмукателните колектори, дроселовата клапа, изпускателените колектори, инжекторите, налягането на горивото са същите. ЕКУ-то е М2.10.04

                    По-лесно е да намериш Мотор 1,8 от 156 (само желязото) отколкото 1,8 от 146. Просто по-рядко се срещат поставени на 146 и 145... Аз правих тази манипулация от 1,6--->2,0


                    Поздрави
                    Хората се борят за скорости от 1.8 ти се бори да станеш истински 2.0 Еку-то не е само 2.10.4 има и 2.10.3 кето се различава

                    Иначе не е трудно да се сложи 2.0 на мястото на 1.8 Подходящите части и 1 ден работа е
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #11


                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      Хората се борят за скорости от 1.8 ти се бори да станеш истински 2.0 Еку-то не е само 2.10.4 има и 2.10.3 кето се различава

                      Иначе не е трудно да се сложи 2.0 на мястото на 1.8 Подходящите части и 1 ден работа е

                      1,8 цф1 е М2.10.04 няма М2.10.03...тъй като PINOUT-a на екутата са различни в известен смисъл най лесно е да смени чипа с картата от 1,8 със чип, който е с карта за 2.0. Второто ЕКУ се поставя на 146ti 145QV преди 97 така също на 155 2,0 16в + 1,7 Boxer 16В. А за Боренето... всеки си знае! просто споменах че са различни скоростите. Колегата искаше да знае за разликите
                      Поздрави
                      Last edited by Majed_146; d.m.y г., 23:21.
                      sigpic
                      Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                      FIAT TIPO 1.6 DOHC

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Majed_146 Покажи съобщение
                        1,8 цф1 е М2.10.04 няма М2.10.03...тъй като PINOUT-a на екутата са различни в известен смисъл най лесно е да смени чипа с картата от 1,8 със чип, който е с карта за 2.0. Второто ЕКУ се поставя на 146ti 145QV преди 97 така също на 155 2,0 16в + 1,7 Boxer 16В. А за Боренето... всеки си знае! просто споменах че са различни скоростите. Колегата искаше да знае за разликите
                        Поздрави
                        Щом казваш така е И тва с чипа и "картата" е меко казано смешно да знаеш
                        Last edited by Bobo; d.m.y г., 23:28.
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Колега Ако решиш да вземеш 1,8 или 2.0 мотор от 156 и си със старата инжекционна система M2.10.04.. не забравяй да смениш ангренажното колело на изпускателния вал от стария мотор, защото се различават по броя на процепите на ламарината, която е от задната страна на колелото. При по новия инжекцион са 4 или 5 процепа, а на старите е само един... Ако не го смениш.. колата ще запли и ще върви но няма да работи като последователна инжекционна сиситема (истенски инжекцион), а ще работи като FULL group и ще ти свети лампата на инжектора на таблото.

                          Успех ти пожелавам.. и ако имаш въпроси.... свиркай!
                          sigpic
                          Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                          FIAT TIPO 1.6 DOHC

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Prelud3g Покажи съобщение
                            Еми 2.0Т.С не върви ли повече от 1.8Т.С . Пък сега размишсляваме , дали да правим нейния си мотор или да търсим някъв друг 1.8 или 2.0 ... Все пак някой няма ли да каже какво е нужно за такъв swap ?!
                            Идея 1
                            ей ти двг 1.8тс http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=67799 като цена е малко под това да ремонтираш
                            твоя. Пък ще има какво да разпродавате и от там +250лв. и си караш колата за 250-300лв. разходи.
                            Дай още 300лв. за чип-мип и си 150 коня. Макс тотал пари дадени за глупости 700лв.

                            Идея 2
                            Зимаш двг 2.0тс с кабели и скоростна кутия и кабели компутар ценаааааа 700лв. После ревизията ще ти излезе ...... вади елкаата и смятай:
                            -ангренаж комплект 240-320лв
                            -масло филтър 60-100лв.
                            -гарнитури 90-130лв.
                            ммм да и после следва защото конете под капака са като парите в джоба ВИНАГИ СА МАЛКО
                            -чип 250-300лв.
                            -ауспуси немам си и на идея не ми се и рови
                            -други спирачни апарти и дискове и накладки 90-150лв втора уподтреба и 500-900лв нови.
                            -пружини има по 100лв предни задни

                            ммммммммм забравих рейка дали ще му трябва?

                            Идея 3
                            Продаваш това строшеното и за 1500-2500 си зимаш друга 145ку ве или 146 тй
                            -
                            Last edited by rijko; d.m.y г., 00:22.
                            Опел Кадет GSI
                            166 2,4 JTD
                            ако мислиш че е здрава дай та тествам

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Majed_146 Покажи съобщение
                              1,8 цф1 е М2.10.04 няма М2.10.03...тъй като PINOUT-a на екутата са различни в известен смисъл най лесно е да смени чипа с картата от 1,8 със чип, който е с карта за 2.0. Второто ЕКУ се поставя на 146ti 145QV преди 97 така също на 155 2,0 16в + 1,7 Boxer 16В. А за Боренето... всеки си знае! просто споменах че са различни скоростите. Колегата искаше да знае за разликите
                              Поздрави
                              Само да вметна че 1.8 тс цф1 е с 2.10.4
                              Last edited by Васил Петров; d.m.y г., 00:37.
                              Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                              ех.. Малкото КуВе
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X